Aktivitetshuset - 10eren

Aktivitetshuset afd. 10 - Rughavevej 2 F (Afd. 10 – Vestervang)

For fremvisning af aktivitetshuset, kontakt gerne:

Pedro :tlf. 61713190 efter kl 14
Ilse     :tlf. 51310973
Kjeld   :tlf. 71770157

Som lejer i BoligViborg har du mulighed for at leje et lokale på Rughavevej 2 F, Viborg til egne fester/arrangementer.
Er det med bordopstilling kan der bookes:

Sal 1: plads til 60 personer, musikanlæg, adgang til stort anretter køkken
Sal 2: plads til 90 - 120 personer afhængig af bordopstilling, musikanlæg, projekter, adgang til stort anretter køkken
Sal 3: plads til 35 personer, kan lejes med eller uden adgang til lille anretter køkken

Er det til møde/foredrag vil det være muligt at lave siddende pladser til:

Sal 1: plads til 100 personer
Sal 2: plads til 150 personer, projekter

Obs! Aktivitetshuset kan ikke lejes til ungdoms og studenterfester. Lokalerne lejes heller ikke ud den 31/12-1/1.

Ordensregler
Billder
Brand og Evakueringsinstruks
Inventarliste

Betingelser/hensyn: 

Ved benyttelse af lokaler skal du være opmærksom på, at der kan være andre lejere/brugere af huset samt huset er beliggende i et boligområde. Fester/arrangementer skal derfor afvikles til mindst mulig gene for andre lejere/brugere og beboere i ejendommen.

  • Indvendige døre til sale skal holdes lukket og musik skal dæmpes efter kl. 23.

  • Udvendige vinduer/døre skal være helt lukket, af hensyn til omkringboende.

  • Når lokalet forlades, skal man færdes under hensyntagen til de omkringboende.

  • Caféen kan benyttes af alle som benytter aktivitetshuset

  • Rygning ikke tilladt indenfor, der henvises til bænk til venstre for hovedindgang.

  • Det er ikke tilladt af reklamere for politiske eller religiøse arrangementer udenfor salene.

  • Barnevogne, møbler, m.m. må ikke forefindes i køkkenet

  • Børn skal være under opsyn af voksne.

  • Der må ikke indtages mad og drikke i børnerummet (Sal 4)

  • Lokalet kan benyttes første lejedato kl. 8.00 og skal være ryddet og forladt senest kl. 12.00 på sidste lejedato.

Hvis aktivitetshuset er lejet 1 år eller flere år frem, må der tages forbehold for evt. pris eller andre ændringer. De regler og priser som det år selskabslokalet udlejes er gældende. 

Køkken:

Køkkenarealet er delt op i 2 afsnit med hver sit komfur, køkkenskabe og håndvask. Der er et fælles opvaskeområde med 2 stk. industriopvaskere.


Rengøring / oprydning:

Du skal som lejer sørge for:

Rengøring og oprydning af køkken (husk komfur, ovn, kaffemaskine, køkkenvask, låger og køl/frys)
Rengøring af borde + stole
Borde og stole sættes på plads i det tilhørende depotrum i sal
Fejning af sal
Skillevægge skal være lukkede efter brug (hvis leje af både sal 1 og 2)
Oprydning af benyttede arealer.
Fjerne affald.
 Rengøring af spild på gulve og møbler.
Rengøring af fedtede fingre på glaspartier
. 

Ekstra fakturering:

Hvis du har misvedligeholdt lokalerne eller andre inventar samt mangler 
Hvis der er tale om rengøring ud over den almindelig daglig rengøring
Hvis du ikke følger ordensreglerne vil du blive opkrævet et gebyr på minimun kr. 500,-.  

Der vil tages billeder som dokumentaion for udførelsen og ekstra opkrævning for dette vil blive opkrævet via den næstkommende husleje

Pris / Ansvar : 

Lejepris for sal 1:                  kr. 1.250 inkl. rengøring af gulvet i sal, køkken og af toilet.
Lejepris for sal 2:                  kr. 1.500 inkl. rengøring af gulvet i sal, køkken og af toilet.
Lejepris for sal 1+2:              kr. 2.300 inkl. rengøring af gulvet i sallene, køkken og af toilet.
Lejepris for sal 3:                  kr.    750 inkl. rengøring af gulvet i sal, køkken og af toilet.  
Lejepris for sal 3:                  kr.    500 inkl. rengøring af gulvet i sal og af toilet (uden adgang til køkken)
Lejen opkræves via førstkommende huslejeopkrævning.

Ved indbetaling af lejen har du accepteret betingelserne for det lejede lokale.

Du/lejer har det fulde ansvar for inventaret mv. (se inventarliste). Såfremt der efter brug ikke er gjort ordentligt rent af fx borde, stole, køkken, der er  sket skade på inventar eller der er mangler, ødelagt service eller inventar vil dette blive opkrævet via huslejen.

Afbestilling :

Afbestilling kan ske senest 2 måneder før lejedato.

Nøgle :

Nøglen kan afhentes på Områdekontor Nord/Vest,

H. C. Andersens Vej 8, den sidste hverdag op til lejeaftalen i åbningstiden:
Mandag til fredag fra kl. 9.00 - 10.00 samt mandage fra kl. 15.00 -  16.00.

Nøglen skal efter brug afleveres samme sted. Postkasse/ brevsprække kan benyttes.