TV og Internet

 

Afdelingsoversigt - tv-aftaler og priser pr. 1. januar 2020: (PDF)

Er du Waoo-kunde, kan du læse om de enkelte kanaler her (siden åbner i et nyt vindue)

Er du Youseekunde, kan du læse om de enkelte kanaler her (siden åbner i et nyt vindue)

Som lejer kan du altid opsige dit tv abonnement. Det skal gøres skriftligt til udlejning@boligviborg.dk. Opsigelsesperioden er løbende måned + 1 mdr.
 

Nyt omkring lille TV pakke og internet fra Waoo

Fra den 1. november 2020 skal den lille TV pakke og internet betales direkte til Norlys (Waoo)

Skal du som beboer gøre noget?
Nej, ikke hvis du ønsker at fortsætte med nuværende valg af TV.

Det valg af TV pakke og internet du har nu kan fortsætte og Norlys har oplyst at rabataftalen fortsætter uændret en tid endnu. Eventuelle nye muligheder og priser vil komme fra Norlys (Waoo)– tidspunkt kendes ikke endnu.

Det nye er:
1. Norlys (Waoo) har opsagt alle foreningsaftaler (rabataftaler med boligorganisationer) og de laves ikke fremadrettet.
2. Boligselskabet stopper opkrævning via huslejen og du modtager i stedet en opkrævning direkte fra Waoo.
3. Alle beboere der har Norlys (Waoo), kan hvis de ønsker det, vælge at benytte sig af Norlys fiber og dermed de udbydere, der har købt sig ind på Norlysnettet - her

Frit valg af udbyder – TV og internet
Alle beboere har i flere år haft mulighed for at vælge foreningsaftalen fra, dette er lovgivningsbestemt.
Du er ikke tvunget til en vælge en bestemt udbyder, du kan vælge at lave din egen internet og tv løsning

Spørgsmål
Kan rettes til Norlys (Waoo) på tlf. nummer: 70150060